◎無解--justinrio20101205 table.MsoNormalTable {font-size:10.0pt;font-family:"Times New Roman";}table.MsoNormalTable {font-size:10.0pt;font-family:"Times New Roman";} ◎Richard Marx:one mor 膠原蛋白e time table.MsoNormalTable {font-size:10.0pt;font-family:"Times New Roman";} ★One More Time 買房子Lyrics:Richard Marx Music:Richard Marx Nothing I must do Nowhere I should be No one in my life to answer to but me 沒有我非要做 長灘島的事、 沒有我該存在的地方, 生命彷彿空盪的長廊, 只剩下自己的迴音 No more candlelight No more purple skies No one to be near、as my heart slowly dies ARMANI不再有燭光溫暖夜晚 不再有紫藍色的薄霧寵照清晨 孤單的身影就好似我的心已漸漸停止跳動 If I could hold you one more time Like in the days when you were mine I'd look at you till 找房子I was blind So you would stay I'd say a prayer each time you smiled Cradle the moments like a child I'd stop the world if only I could hold you one more time 如果我能再次緊緊抱住你 就像以 酒店打工前你還屬於我的那些日子一樣 我會凝視著你直到什麼也看不見為止 這樣你就會留下 我會祈求你笑容常在 並細細收藏著這些時刻 我會讓世界停止運轉 只要我還能夠再次緊緊抱住你 I've memorized your face I know your touch by hear 禮服t Still lost in your embrace I dream of where you are 你的臉龐深深刻印在我心上 只有你能深深觸動我的心 我依然依戀你的懷抱 我還是渴望能飛到你身邊 If I could hold you one more time Like in the days when you were mine I'd look at you til 酒店兼職l I was blind So you would stay I'd say a prayer each time you smiled Cradle the moments like a child I'd stop the world if only I could hold you one more time One more time 如果我能再次緊緊抱住你 就像以前我們還相愛時一樣 我會凝視著你直到什麼也看不見?襯衫陘?這樣你就會留下 我會祈求你笑容常在 並細細珍藏著這些時刻 只要我還能夠再次緊緊抱住你 我寧願世界停止轉動 Translated by EVON table.MsoNormalTable {font-size:10.0pt;font-family:"Times New Roman";} http://www.youtube.com/watch?v=8BnSfdk6Cd4 http://www.youtube.com/watch?v=vzrw 系統傢俱1sBbz3Q  .
arrow
arrow
    全站熱搜

    drtppvgl 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()